KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Friday 9 May 2014 • 06:14 • 0 Comment(s)



Hai assalamualaikum.
Sorry for unupdating. Hahahh. Cerita banyak tapi taktahu nak cerita yang mana satu duluu. Hmm, kalau kawan korang suddenly ignore korang apa korang rasa? And yang sadisnya korang taktahu pun apa salah korang kat diaaa. Absolutely sedih, marah, geram kan ? Yaa that what i feel right now. Tapi aku malas nak terasa hati sangat sbb dulu pun selalu kena apaa. Story kat hasni, hasni bagi nasihat suruh aku stay strong sbb dia tahu aku kuat. Setakat benda benda macamni dah biasa jadi. Hahaa, nagi aku kalau nak tegur aku, tegur lahh, taknak takpe sebb aku sendiri taktahu apa salah aku. K habis satu bab. Sec, aku risau pasal dura dengan aiman. Hishh paling sedih bila dapat tahu dura menangis rindu aiman. Yang si aiman pulak, rindu rindu tapi bila aku suruh jumpa dura taknak pulak. Takut dura tak terimalah, dura taknak layan dia lahh haishh ngade ngade. Depan mata aku sendiri dura menangis, gila tak sedihh. Serbasalah bila takdapat tolong dura sbb masa aku sedih kat dia aku cerita. Bila aku menangis, kat bahu dia aku airmata aku mengalir. Bila aku happy, kat dia juga aku luahkan. Everything! Tapi bila dia ada masalah, memang terkilan bila takdapat nak solvekan problem dia. Aiman pula berkali-kali cakap nak tegur apa semua tapi takbuta. Selalu jugak aiman cerita pasal dura kat aku masa dalam kelas. Kesian sangat kat budak duaorang tuhh tapi aku dah cuba. Yang dura pula nak aiman settlekan sendiri problem ni. Hmm entahlahhh sangat rumit. But i hope so dorang berbaik semula sebab dorang dah kawan dari kecik kecik sayang kalau gaduh sebab perkara kecil macamni. Okayy kalau dipanjangkan umur, InsyaAllah aku akan update dari masa ke masa. Byebye.



SINCERELY,

سيتي هاوا

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws

Newer Posts | Older Posts