KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Thursday 20 March 2014 • 05:56 • 0 Comment(s)

Hai assalamualaikum :) Long time not update ohh, sudah rindu ini local blog :) Hmm hmm nak cerita yang mana satu ekk, kelirulahhhh :/ Hm cerita pasal pagi tadi lahhh. Pagi tadi seperti semua orang tahu budak SPM 2013 ambil result. Aku pulak kena tolong cikgu dengan FASYIHA bagikan sijil and surat berhenti kat diaorang and secara kebetulan aku kena jaga kelas 5A3, and you know whatttt tuhh kelas kekasih hati lama !!!!! OMGGGGG,  rasa macam nak terbelah dada aku tauuu :") Tapi aku mintak kekuatan daripada DUDU. Hmm and pagi tuhh memang kelamkabut sebab masing masing nak cepatt, and bila jejakkan kaki kat hall dewan tuhh aku dah nampak batang hidung mamat tuhh pehhh nak kata menyampah tu takdalah sangat, nak kata sayang lagi adalah sikit kan bohonglah kalau taksayang :") then masuk je dewan tuhh biasalah dengar ceramah dari Papa Safar bla bla bla semualahh. Patu ada sorang kawan dia ni Rizkie namanya datang kan aku and cakap

Rizkie : hawa, nah *hulur duit rm10
Aku : ehh siapa bagi?
Rizkie : wan bagi.
Aku : untuk ?
Rizkie : duit raya tahun lepas *then blah

yang aku PAPPP, pehh terkejut tapi ambillah jugak duitnya cuma aku tak simpan dalam kocek tapi selitkann bawah fail. Aku musykil duit tuhh untuk apa. Kalaulah duit raya, tahun lepas boleh bagi kott. Then bila tiba turn dia ambil slipp sumpah memang aku rasa macam nak hempuk je dia sebab dia buat muka macam takda apa yang jadi antara kitaorang. Masa bagi sijil tuhh memang aku takpandang muka dialahh siott. Patuu bila dah siap semua aku suruh Fana teman aku pulangkan duit tuhh then aku suruh Fana pulangkan kat diaa. Patu Fana kata dia taknak ambil duit tuhh then Fana kata lagi kalau aku taknak, dia suruh Fana ambil. Ehh memang taklahh nak bagi Fana bukan mata duitan ke apa ke tapi nak simpan duit tuhh jadi kenangan terakhir. InsyaAllah mana tahu jodoh masih kuat  and maybe duit tuhh sebagai penghubung, kuasa Tuhan kann kita taktahu. Tapi sampai sekarang aku masih dok pikir duit tuhh untuk apaa? Hmm ngadu kat mama and makcik, dorang kata simpan je duit tuhh. Yang mama siap tanya "dah langkah duit ni?" patu aku cakap takkanlah dia nak buat macam macam. Hmm kalau tanda minta maaf pun buat apa bagi duit, aku taknak duit aku nak dia sendiri cakap minta maaf, bukan bagi duit. Apa ingat aku ni mata duitan ke apa ? Hmm tahlahh malas nak pikir,yang penting duit tuhh aku akan simpan selagimana Tuhan izinkan. InsyaAllah :") Rasa sampai sini je kodd cerita untuk harini. Assalammualaikum wbt.


SINCERELY,
سيتي هاوا

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws

Newer Posts | Older Posts