KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Friday 21 February 2014 • 04:21 • 0 Comment(s)

Assalamualaikum wbt. Selamat malam. Lamanya tak update blog. Terlalu banyak homework and bagai bagai :') last week sempat melencong melaka dengan family. What a great time dude. Kumpul one family w/ mum and dad, uncle and auntie, cousins. Super duper exciting. Act nak pergi wedding sepupu jauh tapi alang alang tuhh merayau lah sekejap ann. Bukan selalu dapat kumpul reramai macam tuhh. Pagi sampai malam wahhwahhwahh enjoy sakan gua satu family. Well takboleh nak describe macam mana happynya time tuhh. Tapi satu moment ni gila gila buat gua nak ketawa guling guling. Masa otw balik kluang, kena tahan dengan polis roadblock. Abang polis tuh ingat pakcik gua bawak balik orang indonn. Pehh dila kau tak kelakar, Patuu masing masing tengok muka memang tak serupa indonnn. Hahaha penat kata ngko. Disebabkan number plat W abang polis tuh kata seludup indon. Gua tengah syok syok tidur kot time tuhh, terus tercelik gua. Hhaaa well thats onlyy yaa for this time. See again.
                                                   
                                                              INNI UHIBBUK :)





SINCERELY,
سيتي هاوا

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws
Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : YOUR NAME

Newer Posts | Older Posts