KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Saturday 22 February 2014 • 05:23 • 0 Comment(s)


Assalamualaikum wbt. Good night. Firstly i dont know how to start my storyy :) sebab gua bukan penglipur lara tapi gua sentiasa lara. Hahahaa  nonsense:') Act, nak cerita pasal *******. Sometimes rasa macam orang sayang but sometimes rasa macam diabaikan :') Hmm sebenarnya gua dah biasa dah dengan benda nihh. Macam dah lali pun ada jugak sebenarnya tau. Hahaaa. Hati aku pun bukannya tak biasa, dah terlampau biasa dah sampai terasa macam dah takda hati nak kecil hati. #ehh :'* Yaa maybe aku salah sebab rasa macam tuhh tapi nak buat macam mana, hati aku memang macam ni. Bukan aku sengaja nak terasa hati, bak kata orang hati perempuan ni memnang lembut. Hahahah tapi sekali jatuh memang akan keras macam kerikil. Perempuan nampak je lemah tapi sebenarnya dalaman dia kuat ngkoooo. K gua dah melalut tah apape tah nihh :)))) Second, kadang aku rasa macam aku sorang taktahu latar belakang **** aku. Semua orang boleh cerita pasal dia tapi bukan aku. Aku taktahu apape punn. Orang nampak aku okay tapi sebenarnya aku tak okay :'). Aku nak tau everything pasal dia, nak sangat cerita kat orang macammana dia and nak sangat manja manja dengan dia macam yang lain tapi hmmm. Sebenarnya aku malas nak cerita tapi sebab dah lama pendam so hati tak kuat nak terus bertahan. And aku rasa cukup sampai sini jea lahh dulu. Jumpa lagi kat entry yang lain :'**



SINCERELY,
سيتي هاوا

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws
Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : YOUR NAME

Newer Posts | Older Posts