KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Sunday 17 November 2013 • 05:42 • 0 Comment(s)

Hai assalamualaikum. Selamat pagi ? Ke selamat tengahari ? sumpahhh, dahh 2minggu cuti pehh bosan gila sioddd mcm duduk dalam gua niah. Haha member2 semua macam pantek ^^ masing masing busy. Ajak fana, fana kata taktahu bila free ayoyo tah bila tah aku dapat jumpa diaorang lepas nihh haish tahun depan kemana lah budak budak tuh terbuang haha maklumlah masing2 mohon sekolah jauh jauh. Hm aku pun mohon jugak tapi takada lah jauh bebeno just dekat SBP BATU PAHAT and VOKEY JB. Hmm nak ambil bidang akaun dengan setiausaha haa nampak tak apa aku nak jadi besar nanti ? Haha hm hm minta minta dapat lah amin doakan aku tauu. Biarlah jauh siked dari family boleh berdikari. Takda lah susahkan mama papa lagi. Kan ? Lagipun ada satu sebab lagi aku mohon jejauh nihh. Dulu just saje je nak mohon tapi sekarang rasa berbaloi pulak aku mohon boleh jauh dari diaaa. So takda lah ingat dia sangat. Walaupun payah sebenarnya nak buat. 3tahun aku jaga hubungan nihh walaupun hampir 2tahun jadi TTM tapi aku tahu aku sayang diaaa :') thats y ambil masa sikedd nak lupalahh. Hm hm. But alhamdulilah everything better now. Aku dapat banyak sokongan semangat dari dura. Cuma aku harap dia jangan pernah muncul dalam hidup aku lagi bila aku dah mampu lupakan dia nanti walaupun sekali. Sebab aku takut aku takmampu nak tolak dia. Aku cuma boleh doakan dia bahagia sudahlahhh :') benda dah jadi nak buat macam mana. Maybe salah aku tapi tetap dia salah haha see apa tah aku meroyan haha hm nak cerita apa ek nak luahkan perasaan lah penat tau memendam perasaan ni. Berkecai jiwa. Berterabur semangat. Haha mata pun macam sembap je ,macam bengkak jehh haha see aku dah meroyan tah hape hape tah ni. Haha okaylah insyaallah kalau panjang umur aku update lagi. Assalamualaikumm jumpa lagi dedaaa

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws
Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : YOUR NAME

Newer Posts | Older Posts