KNOW ME AS SIMPLE AS ABC
Assalamualaikum. Hello everyone! I'am Hawa. I Love photography ofcourse. Crushing on IMIWA :*




Vintage Photography
Tuesday 12 November 2013 • 05:52 • 0 Comment(s)

Assalamualaikum, Good Night guyss :) Wahhh macam macam sial jadi harini :D Fana kena tipu, aku kenaa tinggal what a sad life. Cuma salah perhitungan jehh everything is over :') Dah takdapat selamatkan dah persahabatan nihhh :) tiga tahun aku jaga bebaik finally berpisah jugak . nampaknyaa tak rugi aku mohon asrama jauh jauh. dia pun taknak jumpa aku lagi, dah taknak contact aku lagi :') yaa maybe salah aku tapi tuhh semua peribadi aku *tak patut cerita* haha sekian lama tak melalak harini melalak jugaa what thw tutt tuttt haha malas nak update pepanjang kali nihh. good night *tah ada ke tak orang yang baca haha
*

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hakmilik Allah and Parents.Bakal Akauntan. Pulangkan hati aku kalau takmampu jaga. Insyaallah hati aku cukup sado untuk bercrush. IMIWA :') LuaskanKuasamu, JDT #HatiSADO ♥
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

YOUR CBOX CODE
Recommended : cbox.ws
Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : YOUR NAME

Newer Posts | Older Posts